Mindent a gyógynövényekről

Gyógynövényismereti blog

Gyógynövényismereti blog

MAGAMRÓL

2016. november 12. - violmedic

Most röviden magamról pár dolgot:

 

Nevem Onwuegbu Violetta /régen: Keresztényi Violetta/

Kertészmérnök vagyok, gyógy- és aromanövény-termesztési szakiránnyal.

Körülbelül 35 éve foglalkozom behatóan növénytannal, gyógy- és fűszernövényekkel, valamint gombákkal.

Mivel falun nőttem fel, nekem még megadatott olyan embereket ismerni, akik értettek a hagyományos gyógyítási módszerekhez. Ők sosem használtak szintetikus gyógyszereket. Szinte minden bajukra volt saját, jól bevált módszerük.

Rengeteget tanultam tőlük, mind a gyógyászat, mind a mezőgazdaság területén.

Gyerekkoromtól kezdve folyamatosan minden számomra elérhető könyvet elolvastam, a fontos dolgokat kijegyzeteltem belőlük.

Így rendelkezésemre áll egy szerteágazó tudástár, ami felöleli:

  1. a régi falusi emberek hagyományos tudását.
  2. régi, több száz éves szakkönyvek adatait.
  3. számos régi és új keletű külföldi szakirodalmat /környező országok-beli, orosz, német, angol nyelvű, stb./.
  4. XX. századi könyvekben írtakat.
  5. új eredményeket.
  6. az egyetemen tanultakat.
  7. Családi kapcsolataim révén ismereteket a trópusi gyógynövényekről.

 

en.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egeszsegnovenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr4811951923
süti beállítások módosítása